Een medewerker logt in en maakt een nieuwe werkbon aan. Automatisch wordt geregistreerd wie en wanneer de bon wordt aangemaakt. Afhankelijk van de rechten kan deze persoon verschillende velden invullen.
Het hoofd van de technische dienst kan de werkbon goed- of afkeuren.
Hij wijst de werkbon toe aan een technisch medewerker voor uitvoering en past eventueel de prioriteit aan.
De technisch medewerker ziet al de toegewezen werkbonnen in zijn lijst staan.
Tijdens de uitvoering door het technisch personeel kunnen de gewerkte uren en onkosten worden ingevuld.
Al de informatie die wordt geregistreerd is zichtbaar voor de medewerker die de werkbon heeft ingegeven.
Van alle afgewerkte werkbonnen kunnen rapporten getrokken worden zodat u een perfect overzicht heeft van de workload van uw technische dienst,
welk departement de grootste vragen partij is, welk type van werkbon het meest gevraagd wordt,...
Woonzorgcentrum Onderhoudsbedrijf Expertisebureau School Productiebedrijf
Dit zijn enkele voorbeelden van aanpassingen die andere bedrijven gevraagd hebben:
onkosten per werkbon
vooruitgang registreren
offerte en documenten kunnen opladen
keuringen kunnen toevoegen
meerdere foto's per werkbon
adressenlijst belangrijke leveranciers/contacten technische dienst ...
Alles kan aangepast worden zolang het binnen de scope van ticketing voor een technische dienst valt.
Wij komen ter plaatse om de software en al zijn mogelijkheden te tonen.
Contacteer onsBespaar je bedrijf tijd en geld met deze software. Verlies geen werkbonnen op papier meer.
Iedereen hetzelfde platform, duidelijk communicatie en opvolging.
Al de gegevens staan gebackupt op onze server. Uw gegevens zijn beveiligd, en worden nooit gedeeld met derden.
Een gebruiksvriendelijke interface. U leert de software gebruiken in mum van tijd!
Voeg uw eigen types, profielen,... toe. De software moet voor uw bedrijf werken en niet omgekeerd.
Onze software is ook toegankelijk op smartphones en tablets.
Geen duur abonnement, geen ingewikkelde prijszetting.
Deze werkbonnen komen automatisch terug om de x dagen, ideaal voor keuringen/afval/periodiek onderhoud.
Medewerkers kunnen ook inloggen en in het systeem werken. Zij kunnen alles meevolgen en moeten zo niet meer telefoneren/mailen voor updates.
Een krachtige software die eenvoudig is in gebruik, dat is ons uitgangspunt.
Wij komen ter plaatse om de software en al zijn mogelijkheden te tonen.
Contacteer onsiFlow is beschikbaar aan 60,00 € per maand voor de basis.
En dan betaalt u 1,00 € per maand per gebruiker.
Dus voor een abonnement met 10 gebruikers betaalt u: 1 x 60,00 € + 10 x 1,00 € per maand = 70,00 € per maand.
U mag ons ook altijd contacteren voor een demo ter plaatse.
Prijzen excl. BTW
*: alles wordt jaarlijks gefactureerd om de administratie te beperken.
Wij komen graag tot bij u om een volledige demonstratie te geven van wat onze software voor u kan betekenen.
Neem contact opAangezien browsers en het internet verder evolueren, kan ook onze webapplicatie niet stilstaan. Om gebruik te maken van nieuwe technieken werd versie 3 van onze software geschreven. Dit vooral ter voorbereiding van nieuwe mogelijkheden en toepassingen.
Naast de puur technische kant van de software hebben we deze meteen ook in een nieuwe frisse layout gestoken wat het nog aangenamer maakt om hiermee te werken.
Wij waren op zoek naar een pakket waarin mensen op de werkvloer eenvoudig melding kunnen maken van defecten en of problemen.
Vroeger deden we dit in Excel maar als die dan ergens open stond kon je niks aanpassen en iedereen kon alles aanpassen.
iFlow is een eenvoudig pakket om mee te werken en dus een snelle integratie.
Door iFlow is er nu een vlotte opvolging van gemelde problemen. Geen problemen meer tussen techniekers en operatoren over zaken die al dan niet hersteld zijn.
Axel Van Camp - Baronie Belgium NV
Nieuwe Heerweg 9, 9160 Lokeren
T: +32 (0)486 88 59 23
BE 0507.781.934