User Case: Syndicus


Wat was het probleem voor de syndicus?

promo-1-image

- Alles werd nog genoteerd en doorgegeven op papier: papier ging verloren, bewoners die werken doorgaven hadden geen feedback. Zij gingen voortdurend bellen en mailen met de syndicus
- Verschillende gebouwen/bewoners die beheerd moesten worden door één syndicus
- Geen centraal overzicht per gebouw
- Weerkerende werkbonnen (bvb keuring liften) stonden in een excel bestand

Welke workflow wordt gebruikt binnen iFlow?

1) Een bewoner geeft zijn werkbon in (al dan niet met foto)
2) De syndicus keurt deze goed of af na bespreking
3) De syndicus wijst een bedrijf toe voor de uitvoering van de werken
4) Het uitvoerende bedrijf laadt zijn offerte op en via email wordt de syndicus verwittigd.
5) De syndicus keurt de offerte goed of af.
6) Het uitvoerende bedrijf vult zijn gewerkte uren/gebruikte materiaal in en sluit de werkbon af
7) De syndicus evalueert de werken en duidt aan of het uitvoerende bedrijf zijn factuur mag opmaken

promo-1-image

Welke voordelen heeft de syndicus hierdoor?

- Geen werkbonnen meer die verloren worden
- De bewoners hebben altijd een zicht op wat er met zijn werkbon gebeurt, wie deze gaat uitvoeren, wanneer deze werd ingepland
- Betere groepering en opvolging per locatie
- Alle offertes en uitvoeringen zijn gedocumenteerd
- Weerkerende werkbonnen komen automatisch in het overzicht en worden herhaald
- Een duidelijke rapportage wie hoeveel ingeeft en waar het meeste werk vandaan komt

Reeds overtuigd? Vraag vandaag nog uw demo!

Wij komen ter plaatse om de software en al zijn mogelijkheden te tonen.

Contacteer ons

Zij zijn reeds overtuigd

Hierbij enkele van onze klanten