User Case: Onderhoudsbedrijf


Wat was het probleem voor het onderhoudsbedrijf?

promo-1-image

- Het onderhoudsbedrijf was op zoek naar een software om de communicatie tussen klant en zichzelf te automatiseren
- Ze wouden bijhouden welke werkbon met bijhorende offerte werd goedgekeurd
- Achteraf wouden ze de SLA vergelijken met werkelijke verwerkingstijd
- Ze hadden geen centraal systeem om alle werkbonnen van verschillende klanten te registreren

Welke workflow wordt gebruikt binnen iFlow?

1) Een klant geeft werkbon in (al dan niet met meerdere foto's en documenten)
2) De onderhoudsfirma keurt deze goed of af en geeft hierover feedback naar de klant toe
3) De onderhoudsfirma voegt offerte toe voor de uit te voeren werken
4) De klant kan offerte goed- of afkeuren
5) De onderhoudsfirma vult zijn gewerkte uren/gebruikte materialen aan en voegt foto's van het eindresultaat toe
6) De onderhoudsfirma sluit de werkbon af

promo-1-image

Welke voordelen heeft het onderhoudsbedrijf hierdoor?

- Automatische verwittiging wanneer een klant een werkbon ingeeft
- De klant heeft altijd een zicht op wat er met zijn werkbon gebeurt, wie deze gaat uitvoeren, wanneer deze werd ingepland en wat de mogelijke kosten zijn
- Alle acties (offerte toevoegen, foto's, documenten) zijn gedocumenteerd en beschikbaar
- Eén centraal systeem waarin alle werkbonnen voor de verschillende klanten toekomen
- De mogelijkheid om SLA te vergelijken met de werkelijke uitvoeringstijd

Reeds overtuigd? Vraag vandaag nog uw demo!

Wij komen ter plaatse om de software en al zijn mogelijkheden te tonen.

Contacteer ons

Zij zijn reeds overtuigd

Hierbij enkele van onze klanten