User Case: Expertisebureau


Wat was het probleem voor het expertisebureau?

promo-1-image

- Ze waren op zoek naar een software om de communicatie tussen hun experten en de firma die herstellingswerken mag uitvoeren te automatiseren
- Ze wouden bijhouden welke werkbon met raming en uitvoeringstijd werd goed- of afgekeurd
- Achteraf wouden ze de SLA vergelijken met werkelijke verwerkingstijd
- Ze hadden geen centraal systeem om alle werkbonnen van verschillende experten te registreren

Welke workflow wordt gebruikt binnen iFlow?

1) De expert geeft werkbon in (al dan niet met meerdere foto's) met een raming van de schade
2) De firma voor herstellingswerken keurt goed of af en geeft hierover feedback aan de expert
3) De firma voor herstellingswerken voegt onkostennota toe aan de werkbon en voegt foto's van het eindresultaat toe
4) De expert keurt onkostennota goed of af zodat de firma voor herstellingswerken weet wat gefactureerd kan worden
5) De firma voor herstellingswerken sluit de werkbon af

promo-1-image

Welke voordelen heeft het expertisebureau hierdoor?

- Automatische verwittiging voor de firma voor herstellingswerken wanneer een expert een werkbon ingeeft
- De expert heeft altijd een zicht op wat er met zijn werkbon gebeurt, wie deze gaat uitvoeren, wanneer deze werd ingepland en wat de onkosten zijn
- Alle acties (foto's, documenten, onkostennota's) zijn gedocumenteerd
- Eén centraal systeem waarin alle werkbonnen voor de verschillende experten toekomen bij de firma voor herstellingswerken
- De mogelijkheid om SLA te vergelijken met de werkelijke uitvoeringstijd

Reeds overtuigd? Vraag vandaag nog uw demo!

Wij komen ter plaatse om de software en al zijn mogelijkheden te tonen.

Contacteer ons

Zij zijn reeds overtuigd

Hierbij enkele van onze klanten